AHMAKLIK DENEYLERİ

9 Ocak 2010 Cumartesi
Bugün saat 18:15'de bir ahmaklık yaptım ve tek eldiven ile bidondan bir şişeye asit döktüm. İşin riskli olması hata olasılığını arttırması bir yana hafife almak daha büyük riskler getiriyor. Sonra tabi döktüğüm sırada akan asit ne olduysa kaydı ve bir miktarı sol elimin üç parmağına (küçük parmak ve yanındakiler) döküldü !!!

Eee ne yaptın peki dersiniz? Yine fazla önemsemeyerek toparağa sildim ve 10 dk. sonra ellerimi yıkadım. Ama başıma gelecekler öncekiler gibi nötr olmayacaktı! Çünkü tırnaklarımı yeni kesmiştim ve arasından parmaklarıma yayıldığından habersizdim...:)

Olan oldu ve tıpkı soğuktan elleriniz donar da sıcağı görünce sızlar ya! İşte aynı şekilde sızlıyor şu an. İbret olsun diye hissettiklerimi dakikasına kadar yazıyorum:

18:20 Asit ile temas!
18:50 Ağrı hafiften kendini hissettiriyor,
19:15 Ağrı doruğa ulaştı,
19:20 Ağrı azalıyor ve ele doğru nüfuz ediyor,
19:35 Yayılma durdu ve ağrı azalıyor...

Şimdi ağrıyı daha çok parmak uçlarında hissediyorum ve Orjin ağrı kreminden sürdüm. Bilmiyorum etkisi oldumu ama kendimi iyi hissediyorum. Ancak yarın sabah farklı bir şey hissedebilirim. Çünkü bu HFL asit çok tehlikeli. İnsanın kemiklerine işliyor. Düşünsenize şu an bu satırları yazıyorken kemiklerime asit sızıyor. Bir yandan da kan dolaşımı devam ediyor ve bu yabancı maddeyi uzaklaştırmaya çalışıyor...:)

Sonucu bildirmek için tekrar yazacağım...