Hidroflorik Asit (HFL) Birinci Dereceden Tehlikelidir

10 Ocak 2010 Pazar
Dün başıma gelenleri yazmıştım. Bugün ise hissettiklerim çok kötü değil. Beklediğim eklem ağrıları olmadı. Hatta akşam bıraktığım gibi sabah uyandım. Hatta Orijin ismindeki kremin iyi geldiğini düşünüyorum. Çünkü orta parmağıma sürmemiştim. Dün akşam yazdıklarımı bitirdikten sonra bu parmağım da ağrımaya başladı. Ama diğer parmakların bakan tarafı...

Özetle iki parmağımın tamamı ve birinin yarısı asite maruz kaldı. Ancak tehlike devam ediyor!!!

Öncelikle ODTÜ'den Sedat CANLI'ya teşekkür etmek istiyorum. Beni tehlikenin büyük olduğu yönünde uyardı ve bana Calcium Gluconate'ı önerdi. Bu piyasada jel olarak satılıyormuş ve temas halinde anında sürülmeliymiş. Tabi benim neredeyse 24 saat olmak üzere...:(

Neyse, bugün Pazar ve yapabileceğim çok fazla bir şey yok. Ama bu jelden 100 kat etkili HexaFluorine isminde bir ilaç buldum. Hem de Koşuyolu'nda bana yakın bir yerde bulunan Tolkim isminde bir firma getiriyormuş. Artık yarın telefon açıp nasıl temin edeceğim yönünde bilgi alacağım.