7.Gün: KABA AŞINDIRMA (120 grit ile 90 dk.)

24 Kasım 2009 Salı
Bugün 120 grite geçtim ve yarımşar saatlik 3 oturum çalıştım. Aslında hedefim 3 saat çalışmaktı ancak vaktimin büyük bir kısmını küresellik eğimini takip edebilmek için çizelge hazırlamak için harcadım: (-bknz. Küresellik Eğri Cetveli)

Ayrıca tahmin ettiğim gibi yavaş bir aşınma süreci oldu! Üstelik 3. yeni alete geçmek zorunda kaldım. Bu tümsek bir ATY 2009 aleti idi ve benim son kozumdu...:)

Buna rağmen 1,25 mm.'e gelmekte zorlandım. Aslında ilk oturum verimli sayılırdı. Çünkü 120 grit ile yarım saat çalışmak beni 1,14 mm.'ye taşıdı. Bu ölçüde bir aşındırıcı için normal ama ikinci oturum tami hezimet: 1,18 mikron! Son oturuma bakılırsa artık her gün en fazla 100 mikron aşınacağını tahmin edebilirsiniz. Çok mu yavaş, hızlanmalı mıyım?