9.Gün: KABA AŞINDIRMA (120 grit ile 60 dk.)

27 Kasım 2009 Cuma
Artık hissediyorum, 120 gritin suyu ısındı ve 220 grite geçmem gerekiyor...:)

Son defa biraz daha çalıştım ve 1,41 mm. sagittaya ulaştım. Ancak sorunlar var, şöyle ki: Sx36 noktası güzel bir değerde 1,22 mm. ve yaklaşık +18 mikron kadar küresel eğriden sapma var. Ama Sx72'de en son +40 mikrondu şimdi -31,3 mikron...

Eyvahlar olsun derken ilk eksimi (firemi) vermiş oldum. Bu durumda Sx36 bölgesini çok geçmeden merkeze çalışmam gerekecek. Artık 220 grite geçtiğim için bundan sonraki oturumlarda böyle kontrolsüz bir sapma beklemiyorum. Sonuçta hedefimden çok uzakta değilim ha artı, ha eksi!

Hatta şu an Sx72 noktasındaki sapma 8 birim daha düzeltilmiş durumda. Geriye kaldık 32 birim ki oralara fazla aşındırma tozu dökmez ve sık sık temizlik yaparsam sanırım ortası derinleştikçe o da normale gelecek. Ancak şimdi baktımda sagitta 1,47 mm. olana kadar orada en ufak değişiklik olmaması gerekiyormuş...:(