18.Gün: CİLALAMA (Seryum Oksit ile 60 dk.)

12 Aralık 2009 Cumartesi
Aslında aşağıda fotoğrafı görülen denemeyi de tasnif dışı olarak nitelendirmeliydim. Ancak ilk cilalama denemesi olduğundan ve 5. evreye geçmenin anlamına binaen böyle bir başlık altında paylaşmayı uygun gördüm.



Fotoğrafta yabancı cisim bildiğimiz silikon bir kalıp. Önceki denemelerimde içine cam batırdığım özel bir kalıp bu. Aslında amacı dışından kullandım. Çünkü amacı ortasında görülen delikten balmumu akıtmaktı ve bunun altındaki altıgen cam şeklindeki boşluğa dolmasıydı. Fakat kalıptan çıkan malzeme biraz küçük çıktığı (tavanı yerçekmi etkisiyle sarktığı) için kullanmadım!

N'apalım, bu denemeye kısmetmiş. Üstelik içine cam yerleştirebildiğim (diğer taraftaki bölmeden) için silikon yüzeyin esnekliğini azaltabiliyorum. O yüzden uygun bir deneme olabileceğini düşündüm. Ancak fazla uygulamadığımdan mıdır bilemiyorum pek bir cilalama etkisi göremedim...:)