16.Gün: İNCE AŞINDIRMA (1200 grit ile 180 dk.)

10 Aralık 2009 Perşembe
Bir hafta arada sonra günlüğüme ve takipçilerime MERHABA...:)

Malumunuz 1200 grite geçince çizikler çıkıyor. Öyle de oldu ve bu durum her titiz insan gibi beni de deli etti! O yüzden bir ara verdim. Daha doğrusu aralıklı tasnif dışı çalışmalar yaptım. Çünkü 500 grite tekrar geri döndüm ve radikal bir karar aldım!

Evet aldığım karar 1200 grit ile devam etmekti. Sanırım bunu bir süre daha yapmalıyım. Çünkü henüz parlamayan yerler görmekteyim. Parlamaya ilk olarak kenarlar başladı ve sanki hafif tozlu bir cam görünümü vardı. Üstelik artık kuruyken de ışığı yansıtabiliyor...

Özetle; 500 grit -> 1200 grit yolculuğu iyi netice verdi ve ince rahatsız edici çizikler tarih oldu. Böylece bir grit atlayarak 1200 grite geçiş yapılabileceğini de öğrenmiş oldum.

Şimdi aklımda farklı cilalama yöntemleri denemek var!