SİLİKON LAP HAZIRLAMA

12 Aralık 2009 Cumartesi
Farklı şeyler yapmayı hep sevdiğimden bu egomu tatmin etmek için bu sefer de silikon bir kalıp üzerine silikon döktüm...:)

Düşünüyorumda, kimin aklına gelir bu fikirler! Hatta dünyada silikon kalıp olarak çıkarılmış bir şeye silikon döken belki de hiç yoktur diye de düşünüyorum!

Aslında aşağıda fotoğraflarını gördüğünüz olayın mantığı o kadar basit ki. Çünkü silikonu biraz daha tanımak ve seryum ile nasıl anlaştığını daha iyi görmek istiyordum. Hazır elimde mikro kanalları da olan ATY 2009'dan kalma kalıp olunca bunu kolayca yapabileceğimi farkettim.

Veee yaptım...:)





Yaptım da bir halt mı oldu sanki! Yooo, kalıbın tersini çıkarmak dışında çok büyük bir sonuç elde edemedim. Çünkü cilalamaya katkısı olmadığını gördüm. Bunun bir çok sebebi olabilir. Konuyu ATM Türk'e açtım ve deneme sonrası görüşlerim ile beraber tartışmaya açtım. İlerleyen günlerde bu konuda ayrıntılı bir şeyler yazmaya çalışacağım.

Ne olursa olsun bence denenmedik şeyler kalmamalı. Çünkü hiç umadığımız bir yerden faydalı bir şey çıkabilir. Neticede bu iş sonunda (yaklaşık 6 saat cilalamaya rağmen) parlamanın emaresine rastlamadım. Aksine belki de ayna yüzeyinde biçimlendirme sırasında soğuk terler dökmeme neden olabilecek hasarlar meydan getirmiş olabilirim.


6 saat cilalama sonunda seryum bulamacına bürünmüş puroce...:)