TASNİF DIŞI OTURUMLAR

4 Aralık 2009 Cuma
Aşağıdaki fotoğraf bir ayna aşındırma oturumundan değil yapılmak üzere olan bir çiğ köfte ziyafetinden. Bir kısmını buzdolabında muhafaza ediyoruz ve haftasonu tüm dostları bekleriz efenim...:)



Bu sefer gerçekten çok yoruldum! Fotograftan anlaşılmıyor mu...:)

Ama çok başka ayrıntılar daha var. Çünkü bu gece ayna aşındırması ile de uğraştım. Aslında bütün gün "Tasnif Dışı" oturumlar yapıyorum. Bir ara 30 dk. Seryum Oksit (Ce2O3) denerken tekrar 800 grite döndüm! Biliyorum, 1200 grit ile devam etmeliydim ama çiziklerden ve bir takım endişelerden dolayı devam etmedim.

Şimdi ise 500 grit ile devam etme kararı aldım. Çünkü 800 griti hiç beğenmedim! Duruma göre 1200 grit ve Seryum Oksit karışımı ile devam ettikten sonra Seryum Oksit ile cilalamaya geçeceğim inşaallah.