BİÇİMLENDİRME VE PAHLAMA

31 Ağustos 2009 Pazartesi
Sonunda pahlamayı bitirebildim! Bu yolda üç fedai (soldakiler) verdim. Yaptığım tam anlamıyla bir pahlama değildi, malum sebepten bir nevi yeniden şekillendirme yaptım. Elimde makina olmadığı için çok zorlu bir işti ve o yüzden gazilerim oldu...:)

Çünkü en az çaba için 68.8 mm.'de bırakmalıydım ve kaba pahlamadan sonra üç tanesi bu ölçüye uymuyordu. Yine de keratalar çok uğraştırdı, birazda sıkıntı verdi. Aslında bol bol dinlendim. Çünkü yoruldukça hata yapma olasılığım artıyordu. Ancak dinlenirken boş oturmadım ve bazı kritik hesaplar yaptım. Lisede öğrendiğim denklemleri hatırladım, hatta yenilerini öğrendim...

Aslında buraya kadar yaptıklarım pek de aşama sayılmaz çünkü plansızdı. Plansız bir ikincil hazırlık diyelim! Sanırım su jetine fazlasıyla güvendim ama yine de daha iyi bir kesimin mümkün olduğuna inanıyorum.